FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wij geven uiteraard graag antwoord op al je vragen, maar check eerst even de meest gestelde vragen hieronder... misschien staat je antwoord er al tussen.

 
1 Voor het evenement

Je kunt 365 dagen per jaar en 24 uur per dag bij ons terecht voor je evenement. Onze crew staat van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur voor je klaar. Wil je graag een rondleiding over ons terrein? Geen probleem: neem gerust contact met ons op voor een afspraak!

Bij de bestelling van je tickets kun je kiezen voor online betalen of betalen via een overschrijving. Bij een overschrijving worden €35 administratiekosten in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om de tickets pas op onze locatie af te rekenen.

Wijzigingen in je boeking kan je tot 3 dagen voor de dag zelf worden aangepast via MyAccount. Onverhoopt toch nog iemand of iets willen bijboeken binnen die 3 dagen? Dan mag je ons altijd bellen. 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets "on hold" te zetten via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Zodra je een online boeking of offerte hebt aangevraagd wordt automatisch een account aangemaakt op My Account! Hier kan je altijd inloggen om de offerte om te zetten in een boekingen, je offerte of boeking te wijzigen of aan te vullen! Erg handig! 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets "on hold" te zetten via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Voor de programma's en activiteiten moet je minimaal 16 jaar zijn. Voor het Wipeout parcours geldt een minimale leeftijd van 16 jaar .

2 Tijdens het evenement

Jazeker! Voor €2 kun je een kluisje huren. Tip: huur een kluisje voor je hele team!

Ja, je kunt je auto gewoon parkeren op ons terrein. Een routebeschrijving en alle verdere instructies voor toegang tot ons terrein vind je op je E-ticket.

Tijdens het activiteitenprogramma kun je nat of vies worden, maar dat heb je zelf in de hand. Ons advies? Draag sportieve/casual kleding, neem je badkleding mee en zorg voor een extra setje droge kleding.

Ja, er zijn kleedkamers met grote wasbakken en een aantal douches aanwezig. Je dient wel zelf een handdoek mee te nemen.

Op ons terrein bieden we je allerlei in- en outdooractiviteiten. Bij minder weer zijn er alleen indoor al ruim 30 activiteiten te vinden! Je mag overigens ook gewoon naar buiten, er staan namelijk altijd leenparaplu’s voor je klaar. Hoe dan ook: weersomstandigheden spelen eigenlijk helemaal geen rol!

Je persoonlijke instructeur is tevens je gastheer of gastvrouw en zorgt dus ook voor de drankjes. Betalen kan op rekening (bedrijven), met je speciaal ontvangen betaalpasje (particulieren) of via consumptiebonnen (drankjespakket). Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte consumpties te nuttigen tijdens je uitje. Voor of na je evenement mag dit wél op het strand!

Ja natuurlijk! Je persoonlijke instructeur zorgt er voor dat actief en minder actief goed wordt afgewisseld en dat iedereen aan bod komt. Activiteiten met een veiligheidsbord kun je echter beter overslaan. Toch proberen? Dan is dat op eigen risico.

Ook dát kunnen we voor je regelen. Bijvoorbeeld in het nabijgelegen Van der Valk Hotel in Tiel. We bieden je het gemak van één reserverings- en aanspreekpunt plus een voordelige all-in prijs (inclusief ontbijt, reserveringskosten en een gratis upgrade naar luxe kamers bij beschikbaarheid). Mag het best wat minder luxe? Dan kun je via ons ook terecht bij Camping Graaff en Woerd, Bed & Breakfast de Bloesemgaard of Campingpark Zennewijnen. De laatste optie beschikt over acht trekkershutten, een Bed & Breakfast, Pipowagens en traditionele kampeerplaatsen.

Uiteraard! Geef je wensen vooraf wel even aan op het deelnameregistratieformulier, dan houden wij er rekening mee. Dit formulier ontvang je bij je boeking!

3 Na het evenement

Wat leuk dat je dat wilt doen! Ga naar onze review-pagina of schrijf je beoordeling rechtstreeks onder onze programma’s en activiteiten. Of – en dat hebben we het liefst! – laat een referentie achter via Tripadvisor!

Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets "on hold" te zetten via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Na je uitje kan je genieten op Beldert Beach en de horecafacaliteiten als deze geopend zijn.

430

Helaas is er op dit moment geen medewerker beschikbaar. Laat je vraag achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.